פרויקט חופש ביגל

זמן קריאה: 2 דק

פרויקט חופש ביגל הוא ארגון ללא מטרות רווח המוקדש להצלה והשבה מחדש של בעלי חיים המשמשים בניסויים מחקריים. הארגון נוסד בשנת 2010 על ידי שאנון קית', שקיבלה השראה לפעולה לאחר שלמדה על מצוקתן של חיות מעבדה, במיוחד ביגל, המשמשות לעתים קרובות בניסויים בשל אופיים הצייתן.

המשימה של פרויקט חופש ביגל היא "לתת לבעלי החיים האלה הזדמנות לחיים נורמליים, ולחשוף את התרגול האכזרי והמיותר של ניסויים בבעלי חיים". הם פועלים כדי להציל בעלי חיים ממתקני ניסוי ולמצוא אותם אוהבים בתים לנצח. בנוסף להצלת ושיבוץ בעלי חיים, פרויקט חופש ביגל דוגל גם בסיום הניסויים בבעלי חיים ושימוש בשיטות חלופיות.

ביגלים משמשים בדרך כלל בבדיקות בגלל האופי הידידותי והבוטח שלהם, מה שמקל על הטיפול בהם. עם זאת, זה גם הופך אותם לפגיעים במיוחד ללחץ הרגשי והפיזי של שימוש במחקר. רבים מהכלבים הללו מבלים את כל חייהם בכלובים, עוברים פרוצדורות כואבות וחווים מעט אינטראקציה אנושית או חיבה.

מאמצי ההצלה של פרויקט חופש ביגל עזרו להסב את תשומת הלב למציאות הקשה של ניסויים בבעלי חיים ולצורך בשינוי. הם הצילו מאות בעלי חיים ממעבדות ועבדו עם מחוקקים כדי להעביר חקיקה שמטרתה להפסיק את השימוש בבעלי חיים בניסויים.

אחת ההצלחות הבולטות ביותר של פרויקט חופש ביגל הגיעה ב-2014, כאשר הם עזרו להעביר את הצעת החוק לחופש ביגל במינסוטה. הצעת החוק מחייבת מתקני מחקר להציע כלבים וחתולים המשמשים בבדיקות לארגוני אימוץ לפני שהם שוקלים המתת חסד. זה היה ניצחון גדול לרווחת בעלי החיים, ומאז הוא אומץ בכמה מדינות אחרות.

פרויקט חופש הביגל פועל גם כדי לחנך את הציבור על המציאות של ניסויים בבעלי חיים ועל החשיבות של מציאת שיטות חלופיות. הם מאמינים שיש דרכים יעילות ואנושיות יותר לביצוע מחקר, והם דוגלים בשימוש בשיטות חלופיות כמו בדיקות חוץ גופיות ומודלים ממוחשבים.

בנוסף למאמצי ההצלה וההסברה שלהם, פרויקט חופש ביגל מספק גם משאבים ותמיכה לאנשים שמחפשים לאמץ בעלי חיים ששימשו בניסויים. הם מציעים טיפים לעזרה לבעלי חיים אלה להסתגל לחיים מחוץ למעבדה ולחבר מאמצים פוטנציאליים עם ארגוני הצלה.

פרויקט חופש ביגל מסתמך על תרומות מאנשים פרטיים ונותני חסות תאגידים כדי לממן את עבודתם. הם מציעים מגוון דרכים לתמוך במשימתם, כולל תרומות חד פעמיות, תרומות חודשיות ורכישות סחורה.

לסיכום, פרויקט חופש ביגל הוא ארגון חשוב שעושה שינוי בחייהם של בעלי חיים המשמשים בניסויים. מאמצי ההצלה שלהם עזרו להעלות את המודעות למציאות הקשה של ניסויים בבעלי חיים וסיפקו תקווה למאות בעלי חיים שניצלו מחיים במעבדה. על ידי תמיכה בשיטות חלופיות ועבודה עם מחוקקים להעברת חקיקה, פרויקט חופש הביגל עוזר ליצור עתיד שבו בעלי חיים אינם נתונים עוד לניסויים אכזריים ומיותרים. אם אתה נלהב מרווחת בעלי חיים, שקול לתמוך בפרויקט חופש ביגל ולהצטרף למאבק שלהם לעתיד טוב יותר עבור כל בעלי החיים.

חדשות אחרונות
חדשות קשורות