כיצד למנוע מהחתול שלך לשתות מכוס המים שלך

זמן קריאה: 2 דק

בעלי חתולים רבים חוו את התסכול של מציאת החתול האהוב שלהם שותה מכוס המים שלהם. למרות שזה עשוי להיראות כמו הרגל לא מזיק, זה יכול להיות לא היגייני ועלול להוביל לבעיות בריאותיות. הנה הדרך מספר 1 למנוע מהחתול שלך לשתות מכוס המים שלך.

ספק מקור מים נפרד
הדרך הקלה והיעילה ביותר למנוע מהחתול שלך לשתות מכוס המים שלך היא לספק להם מקור מים משלהם. חתולים הם סקרנים באופן טבעי ועשויים להימשך לחידוש שבשתייה מהכוס שלך, אבל אם יש להם מים נקיים וטריים משלהם, סביר להניח שהם יעזבו את הכוס שלך.
אתה יכול לספק לחתול שלך צלחת מים או מזרקה הפועלת ברציפות. חתולים נמשכים למים נעים, ומזרקה יכולה לספק להם מקור למים טריים ומחומצנים שמושך יותר מקערה עומדת.
חשוב גם לשמור על מקור המים של החתול שלך נקי ורענן. החלף את המים מדי יום ושטוף את הקערה או המזרקה באופן קבוע כדי למנוע הצטברות חיידקים ואצות.

טיפים נוספים כדי למנוע מהחתול שלך לשתות מכוס המים שלך
אמנם מתן מקור מים נפרד הוא הפתרון הטוב ביותר, אבל יש עוד כמה דברים שאתה יכול לעשות כדי להרתיע את החתול שלך מלשתות מהכוס שלך:
כסה את הספל שלך – כאשר אתה לא משתמש בספל שלך, כסה אותו במכסה או תחתית כדי למנוע מהחתול שלך לגשת אליו.
שנה את המיקום – אם החתול שלך מתעקש לנסות לשתות מהכוס שלך, נסה להעביר את הספל שלך למקום שפחות נגיש לחתול שלך.
לאמן את החתול שלך – אם החתול שלך ניתן לאילוף, אתה יכול לנסות ללמד אותו את הפקודה "עזוב את זה". כאשר אתה תופס אותם מנסים לשתות מהכוס שלך, אמור "עזוב אותו" והפנה אותם למקור המים שלהם.

מחשבות אחרונות
מניעת החתול שלך מלשתות מכוס המים שלך היא לא רק שמירה על היגיינה, אלא היא גם יכולה למנוע מהחתול שלך לבלוע חומרים שעלולים להזיק כמו קפאין או אלכוהול. לספק לחתול שלך מקור מים נפרד הוא הפתרון הטוב ביותר, אבל ישנן שיטות אחרות שאתה יכול לנסות אם החתול שלך מתעקש. זכרו לשמור תמיד על מקור המים של החתול שלכם נקי ורענן, ואם יש לכם חששות לגבי הרגלי השתייה של החתול שלכם, התייעצו עם הווטרינר שלכם.

חדשות אחרונות
חדשות קשורות